Ověřeno zákazníky
Doprava zdarma

Při objednávce nad 2000,- Kč doprava zdarma.
Akční nabídka

Obsah balení: 50 ml
41,12 37,- €
detail
Obsah balení: 30 ml
43,12 38,80 €
detail
Obsah balení: 40 ml
55,04 49,52 €
detailNejprodávanější produkty

Obsah balení: 20 ml
69,68 €
detail
Obsah balení: 30 ml
63,68 €
detail
Obsah balení: 200 ml
37,52 33,76 €
detailNovinky

Obsah balení: 7 x 2 ml
55,20 €
detailJak nakupovat
Prodáváme pouze soukromým osobám a pouze zákaznická balení nikoli firmám a kabinetní balení.
Nakupování v našem internetovém obchodě www.gernetic-eshop.cz je velmi snadné a intuitivní:
1. Objednání zboží
Pokud jste se rozhodli některý z přípravků zakoupit – klikněte u tohoto přípravku na tlačítko KOUPIT – otevře se stránka s údaji o objednaném přípravku a formulářem, který musíte vyplnit pro úspěšné odeslání Vaší objednávky.
Máte možnost se v druhé kroku, při vyplňování Vašich kontaktních údajů zaregistrovat použitím zatržítka "Zaregistrovat se". Po dokončení objednávky Vám na Váš uvedený e-mail budou zaslány přihlašovací údaje, které při příštím nákupu můžete vložit do polí pro přihlášení se na www.gernetic-eshop.cz. Následně při vyplňování objednávky nemusíte znovu zadávat Vaše kontaktní údaje, budou načteny automaticky.
2. Volba způsobu platby a převzetí zboží
Pro zákazníky, kteří si objednají zásilku na Slovensko, dodáváme pouze v měně EUR. Pro zákazníky, kteří si objednají zásilku na území ČR dodáváme pouze v KČ. Platba v měně EUR na území ČR je možná pouze převodem z bankovního účtu na bankovní účet.
Nabízíme následující způsoby:
a) Dobírka
Přípravky zaplatíte při převzetí zboží od pověřeného kurýra společnosti PPL, DPD nebo České pošty.
Při výběru PPL kurýrní služba PPL telefonicky vyrozumí zákazníka o dodání zásilky. Klasického doručení probíhá mezi 8 - 18 hodinou v pracovní dny a rovněž i v sobotu. Pokud dnem doručení bude pracovní den, je možné si nechat poslat zboží např. do zaměstnání. Pokud vyjde den doručení na sobotu a zákazník nechce tento den dovést zásilku, uvede tuto skutečnost do poznámky v objednávce.
Při výběru PPL je možný osobní odběr zásilky na parceshopech společnosti PPL v otevírací době této pobočky, včetně sobot. Seznam partnerských míst, které tuto službu poskytují naleznete zde: http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap Po označení vybrané pobočky se zobrazí adresa pobočky PPL a šestimístný Kód PPL Partnera, který vložíte před název obce ve Vaší objednávce.
Ostatní pole adresy zůstávají nezměněna a musí obsahovat adresu osoby, která si přijde na pobočku zásilku vyzvednout.
Svou zásilku si můžete vyzvednout do 10ti dnů od uložení na pobočce. Zásilka Vám bude vydána po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku.
V případě, že si zákazník vybere osobní odběr v obci, kde není tato služba poskytována, bude zásilka doručena standardně společností PPL.
Při výběru DPD kurýrní služba DPD telefonicky vyrozumí zákazníka o dodání zásilky. Klasického doručení probíhá mezi 8 - 18 hodinou v pracovní dny a rovněž i v sobotu. Pokud dnem doručení bude pracovní den, je možné si nechat poslat zboží např. do zaměstnání. Pokud vyjde den doručení na sobotu a zákazník nechce tento den dovést zásilku, uvede tuto skutečnost do poznámky v objednávce.
Při výběru České pošty je možno zvolit balík Do ruky, kdy budete informováni o doručení zásilky prostřednictvím uvedeného e-mailu nebo sms zprávou na uvedené telefonní číslo. Nebudete-li zastiženi, je možné se domluvit na opětovném doručení ještě jednou.
V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky je adresát informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů na adresáta i prostřednictvím SMS anebo e-mailu. Pokud by se stalo, že zákazník neobdrží informaci o uložení zásilky na pobočce ČP, může si zásilku na ČP vyžádat již druhý den po přijetí e-mailu od našeho internetového obchodu, že byla zásilka předána zvolenému dopravci, pouze předložením občanského průkazu. Zásilka bude uložena na pobočce ČP 7 dní.
V případě opakovaného zaslání zásilky (na žádost adresáta - nevyzvednutá zásilka, výměna produktu) je poštovné adresátovi fakturováno.
V případě opakovaného zaslání nevyzvednuté zásilky bude zásilka zaslána pouze po provedení platby bankovním převodem.
Balíky Do ruky jsou doručovány v rámci běžné pochůzky v rozmezí 8 – 16 hodin. V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 14 – 19 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem, který mu upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o to prostřednictvím internetového formuláře na této webové stránce :https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/index.html. Nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky.
Při výběru České pošty je možno zvolit také balík Na poštu, kdy nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím nástroje umístěného na webových stránkách České pošty si můžete vybrat poštu, na kterou má být balík dodán. Možnost vyběru na této stránce: http://napostu.cpost.cz/clean-form.html.
V několika případech - u malých poboček společnosti Česká pošta (s jedním zaměstnancem) není tato služba touto pobočkou poskytována. V tomto případě, pokud nebude zákazníkem vybrána pobočka, která tuto službu poskytuje, bude zásilka doručena jako balík Do ruky.
Adresáta Česká pošta informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.
Pokud by se stalo, že zákazník neobdrží informaci o uložení zásilky na pobočce ČP, může si zásilku na ČP vyžádat již druhý den po přijetí e-mailu od našeho internetového obchodu, že byla zásilka předána zvolenému dopravci, pouze předložením občanského průkazu.
Zásilka bude uložena na pobočce České pošta 7 dní a po uplynutí této doby bude zaslána zpět.
Pokud si adresát nevyzvedne zásilku a ta bude vrácena zpět provozovateli internetového obchodu Gernétic-eshop, bude zaslána opětovně na žádost adresáta a další poštovné bude adresátovi nafakturováno.
V případě opakovaného zaslání nevyzvednuté zásilky bude zásilka zaslána pouze po provedení platby bankovním převodem.
b) Bankovní převod
Platbu můžete převést na náš účet.
Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz na náš účet – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Peníze nám jsou připsány během 1-3 dní. Po kontrole platby zboží ihned odesíláme.
Naše číslo účtu pro bezhotovostní převod : 288894989 / 0300.
V případě bezhotovostní platby, tedy bankovním převodem je možné zboží vyzvednout rovněž osobně na provozovně internetového obchodu Gernétic - eshop – na adrese Mírová 818, Podbořany 441 01.
c) Bankovní převod - osobní odběr
Při osobním odběru potvrzené objednávky na provozovně internetového obchodu Gernétic . eshop – na adrese Mírová 818, Podbořany 441 01 je možné platbu provést pouze bankovní převodem předem, před vyzvednutím objednávky.V tomto případě neúčtujeme poštovné a balné.
Objednávku je možné si vyzvednout každý pracovní den od 9:00 do 16:00 hodin až po potvrzení pracovníky prodávajícího, že je objednávka připravena k odběru.
3. Odeslání objednávky
Po překontrolování objednaného zboží, volbě způsobu platby a vyplnění adresy dodání klikněte na tlačítko Odeslat objednávku. Tím je vše hotovo. Během několika minut Vám přijde na email, který jste uvedly při objednání, potvrzení Vaší objednávky.
Podmínkou platnosti internetové objednávky je pravdivé vyplnění požadovaných osobních údajů v registračním formuláři, zejména pro účely vyhotovení daňového dokladu. Prodávající neručí za splnění objednávky vyplněné nesprávně, nepravdivě či neúplně.
Zákazník může objednávku stornovat telefonicky nebo emailem bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením nebo pokud již nedošlo k její expedici. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
Pokud si v průběhu nákupu nebudete vědět s čímkoliv rady, kontaktujte nás emailem info@gernetic-eshop.cz – rádi Vám poradíme.
4. Dodací podmínky
Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího, paní Šárky Richtárechové odeslány v co nejkratším termínu, obvykle do 24 hodin od přijetí objednávky tak , aby bylo zajištěno jejich dodání objednateli nejdéle ve lhůtě 3 pracovních dnů od přijetí objednávky ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Při doručování do zahraničí se uvedené lhůty prodlužují o nezbytně nutnou dobu. Objednávka zboží, která byla přijata případně v době dnů pracovního klidu bude expedována nejbližší následující pracovní den.
Dodací lhůta začíná běžet od potvrzení závazné objednávky prodávajícím za podmínky obdržení všech informací, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky.
V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci tak, aby byly dodrženy lhůty dle odst. 1 tohoto článku, oznámí prodávající tuto skutečnost zákazníkovi elektronickou poštou, výjimečně faxem nebo poštou (pokud je zboží takto objednáno) a upřesní předpokládaný termín dodání.
5. Doprava
Při doručování zásilky prostřednictvím PPL nebo DPD platí následující:
Při objednávce v pracovní dny do 12:00 bude objednávka předána vybranému kurýrovi do druhého pracovního dne. Vybraný kurýr ji doručí na adresu zákazníka obvykle do 1 - 2 pracovních dní po celé ČR. Pokud vybraný kurýr nezastihne zákazníka na udané adrese, bude zákazník telefonicky kontaktován se snahou o domluvě náhradního řešení. V případě, že zásilku zákazník nepřevezme, lze ji osobně vyzvednout na provozovně internetového obchodu Gernétic - eshop – na adrese Mírová 818, Podbořany 441 01.
Při výběru PPL je možné využít večerní doručení a to od 17 do 21 hodin, pokud v průběhu dne nemáte možnost zásilku převzít. Večerní doručení v současnosti společnost PPL nabízí v krajských městech, lokality se chystá dále rozšiřovat.
Lokality pro Večerní doručení naleznete zde: www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Vnitrostatni_balikova_preprava/Lokality_vecerni_doruceni.XLS
V případě, že si zákazník vybere večerní doručení v obci, kde není tato služba poskytována, bude zásilka doručena standardně mezi 8 - 18 hodinou.
Při výběru PPL je možný osobní odběr zásilky na pobočce společnosti PPL v otevírací době této pobočky, včetně sobot. Seznam poboček, které tuto službu poskytují naleznete zde: http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap Po označení vybrané pobočky se zobrazí adresa pobočky PPL a šestimístný Kód PPL Partnera, který vložíte před název obce ve Vaší objednávce. Ostatní pole adresy zůstávají nezměněna a musí obsahovat adresu osoby, která si přijde na pobočku zásilku vyzvednout.
Svou zásilku si můžete vyzvednout do 10ti dnů od uložení na pobočce. Zásilka Vám bude vydána po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku.
V případě, že si zákazník vybere osobní odběr v obci, kde není tato služba poskytována, bude zásilka doručena standardně společností PPL.
Při doručování zásilky prostřednictvím České pošty, s.p.(Čp) platí následující:
Při objednávce v pracovní dny do 15:00 bude objednávka předána Čp do druhého pracovního dne. Čp ji doručí na adresu zákazníka obvykle do 1 - 2 pracovních dní po celé ČR. V případě nezastižení odběratele na uvedené adrese, zanechá tomuto vyrozumění o možnosti vyzvednutí zásilky na nejbližší pobočce České pošty.
Při výběru České pošty je možno zvolit balík Do ruky, kdy budete informováni o doručení zásilky prostřednictvím uvedeného e-mailu nebo sms zprávou na uvedené telefonní číslo. Nebudete-li zastiženi, je možné se domluvit na opětovném doručení ještě jednou.
V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky je adresát informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů na adresáta i prostřednictvím SMS anebo e-mailu.Nebudete-li zastiženi doma, budete informováni o uložení balíčku na vaší poště. Uložen zde bude 7 dní.
Balíky Do ruky jsou doručovány v rámci běžné pochůzky v rozmezí 8 – 16 hodin. V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 14 – 19 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem, který mu upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o to prostřednictvím internetového formuláře na této webové stránce :https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/index.html. Nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky.
Při výběru České pošty je možno zvolit také balík Na poštu, kdy nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím nástroje umístěného na webových stránkách České pošty si můžete vybrat poštu, na kterou má být balík dodán. Možnost vyběru na této stránce: http://napostu.cpost.cz/clean-form.html.
V několika případech - u malých poboček společnosti Česká pošta (s jedním zaměstnancem) není tato služba touto pobočkou poskytována. V tomto případě, pokud nebude zákazníkem vybrána pobočka, která tuto službu poskytuje, bude zásilka doručena jako balík Do ruky.
Adresáta Česká pošta informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.
Zásilka bude uložena na pobočce České pošta 7 dní a po uplynutí této doby bude zaslána zpět.
Pokud v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby zjistí kupující mechanické poškození obalu zásilky, je v jeho zájmu zkontrolovat stav zásilky. V případě jejího poškození má kupující právo trvat na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti zástupce přepravní služby. Doporučuje se nepodepisovatpředávací protokol, aniž by kupující překontroloval, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Kupující má právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.
V případě, že zásilku zákazník nepřevezme, lze ji osobně vyzvednout na provozovně internetového obchodu Gernétic - eshop – na adrese Mírová 818, Podbořany 441 01.
6. Náklady na balení, dopravu:
Ceník manipulačních poplatků (ceny s DPH)
|
|||
Česká pošta -
balík Do ruky
|
Česká pošta -
balík Na poštu
|
Kurýrní služba PPL - nákup na dobírku |
Kurýrní služba PPL - platba převodem
|
151,- |
134,- |
137,- | 107,- |
Kurýrní služba PPL - osobní odběr v parcelshopu na dobírku |
Kurýrní služba PPL - osobní odběr v parcelshopu platba převodem |
Kurýrní služba DPD - nákup na dobírku |
Kurýrní služba DPD - platba převodem |
125,- |
95,- |
145,- | 117,- |
Při objednávce nad 5000,- zdarma.
7. Ochrana osobních dat
Osobní data, která uvedete při objednání nebudou poskytnuta jiným subjektům.
8. Proč nakupovat u nás
Ke každému objednanému přípravku Vás zašleme malý dárek.
Při objednávce nad 5000,- Kč máte dopravu zdarma.
Vámi objednané zboží Vám doručíme do 3 pracovních dní.
Při jakýchkoli nejasnostech můžete využít naši PORADNU, rádi Vám pomůžeme s výběrem přípravku dle Vašich vlastností pokožky, případně kožních či zdravotních problémů.
Máte možnost používat kosmetiku, která:
- nabízí špičkovou péči o celé tělo, obličej i poprsí
- ve svém pojetí neodděluje pokožku od těla, pokožka je zrcadlem vnitřního stavu organizmu
- odstraňuje vnitřní příčiny problémů, neošetřuje pouze následky
- dosahuje opravdových výsledků při ošetření
- stojí v čele kosmetického průmyslu díky používání biotechnologií, buněčné terapie,využíváním meridiánů a homeopatickému dávkování aktivních látek
- dosahuje výborných výsledků nejen při každodenním ošetřování pleti, ale i při odstraňování akné, celulitidy, jizev, strií, vrásek, zeštíhlování, při zpevňování a regulaci velikosti poprsí, detoxikaci organizmu
- napomáhá reaktivovat Vaši vlastní energii
- pomáhá zpomalit stárnutí Vašich buněk
- je značka, kterou oceňují nejen nároční zákazníci, ale i odborníci
- při výrobě prochází náročnou kontrolou i testy- garantuje kvalitu
- je to vysoká profesionální péče o zákazníka
- je kosmetika, ke které se zákazníci neustále vracejí
- je kosmetickým koktejlem zdraví a krásy
Objednávky a dotazy přijímáme i na emailu info@gernetic-eshop.cz